2015. március 15., vasárnap

Kerti útjelző tábla

Amikor 3 éve beköltöztünk, a kamrában pakolászva találtunk egy egyértelműen irány-mutató lapos deszkát.
Azóta tervben volt, hogy készítünk belőle egy irányjelzőt, hogy ha idegen jár felénk, tudja merre van a kert. :) Na jó, ez csak vicc persze, a lényeg, hogy vidám kerti kiegészítőt szerettünk volna.

Tehát innen indultunk:


Első lépésként leporoltam (nagyon koszos volt!), lecsiszoltam kézi csiszolóvászonnal, majd hipós vízzel alaposan átkeféltem,leöblítettem, megszárítottam.

Ezután (direkt elnagyoltan) fehér akrilfestékkel ráfestettem a "kert" szót.
Díszítésül színes fa pillangókat, filcvirágokat (dekorgumi jobb lett volna, mert az az időjárásnak sokkal jobban ellenáll, de nekem nem volt itthon, venni meg nem akartam), és néhány műanyag levélkét kapott, melyeket ragasztópisztollyal rögzítettem.
Ádám tartólécet szögelt hozzá, beástuk a kertbe, irányba állítottuk, bedöngöltük (kb. mellkasig ér most), végül az egészet lefújtam színtelen lakkal, hogy tartósabb legyen.

Terveim szerint ahogy a bokor burjánozni fog mellette és zöldül majd a kert, félig-meddig takarásban lesz, csak a vidám színe kandikál majd ki, és csal mosolyt a látogatók és a mi arcunkra. :)

A tövéhez egy fületlen vesszőkosarat tettem, földet hordtam bele, ebbe valamilyen virág kerül majd, ha elmúlnak az éjjeli fagyok.

Évközben frissítem majd a posztot új képekkel, érdemes lesz visszatérni. :)








Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...