2012. május 6., vasárnap

18.hét: Díjat kaptam

Díjat kaptam Flórától. Az első díjam. Igazán kedves gesztus, nagyon jól esett, köszönöm!

Be kell vallanom, hogy nagyon hasonlóan gondolkodom e téren, mint Flóra. Általában én sem küldök tovább semmit, de ez most valahogy tényleg más, különleges, mert olyantól kaptam, akinek az, amit én képviselek jelent valamit, valami jót. Olyantól, akinek a munkássága elért a szívemhez, az enyém pedig az övéhez. :) Két világ találkozott ismeretlenül a élet kesze-kusza útjain, és mint ha már egymás mellett haladna tovább, át-átkukkantunk a másik útjára, egymásra mosolygunk, biztatjuk egymást. :)

Igazán közvetlen kapcsolat- lévén kezdő blogoló vagyok- csak Flórával alakult ki eddig, így ha a szabályok megengedik, én vissza is küldeném Neked ezt a díjat, mert nagyon megérdemled! :)
Még csak öt követőm van, ha lenne blogotok, biztos nektek küldeném tovább, de csak Flórának, Ildikónak és Verának van, így tehát a díjat kapják (a szabályok értelmében  5 db 200 olvasó alatti blogírónak kell továbbküldenem):

Vera - aki álomszépen lakberendez
Ildikó- aki gyöngyöslány
Zsófi - aki szintén gyöngyöslány, nagyon szeretem a munkáit
Kati - a kedvenc gyöngyösboltom  blogja
és természetesen Flóra, akinek a szeme tükrében mi is feltűntünk :)

És a szabályok értelmében 5 dolog rólam:
1. macska-mániás vagyok
2. imádok sütni, főzni és enni is
3. rengeteget csacsogok, mindent bőlére eresztek (ha nem szólnak rám :)) és sokszor mindent többször elmondok úgy, hogy én nem is emlékszem rá, hogy már mondtam - ezzel persze mások agyára megyek :D
4. a reggeli felkelés fájdalmasan nehezen megy...
5. csípem a Bon Jovi-t. ;)

És azért a héten is alkottam egy kicsikét.  Mostanában kevés időm van kreatívoskodni, így most csak erre az egyszerűen elkészíthető, de igazán szerethető szettre futotta az időmből:


10 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Gratulálok:)
Flórától találtam ide,ezért is lettem az 5.olvasó, a díjat meg tőlem kapta ő.
Nagyon tetszik, amit itt olvasok, további jó munkálkodást.
Szeretettel, VRJúlia

Ditti írta...

Szia Júlia, köszönöm! :)
Ha jól látom ( jól látom?), neked nincs (még) blogod, így sajnos Neked nem tudom továbbítani. Esetleg te nem vágod bele a fejszéd egy kis írogatásba? :)

VRJúlia írta...

feleletvilagomnak.blogspot.com(Flóránál is megtalálod, pl ott, ahol a díjról mesél, a linknél:) )
Nem azért, hogy a díjat küld-nem is értem, miért nem jelzi ki nálad a címemet, de mivel kezdő vagyok, nem is csodélkozom:).
DE ha kedved tartja, talán néha benézel hozzám, ezért a cím.
Te a listámon vagy, úgyhogy én napirenden:)

Gonda Hajnalka írta...

Puszi mindkettőtöknek! Kedves Ditti...örülök, amit írtál a díjról és éppen lényegére tapintottál...azért fontos, mert olyantól kaptuk, aki fontos nekünk! Édes vagy, vissza a feladónak!!! Köszönöm tőled is...! Látjátok vannak emberek, akiket ez nem érdekel...többen vissza sem jeleztek. De se baj....csak mi érezzük jól magunkat! Minden szépet és légyszíves küldjél már egy meghívót nekem (hgonda1@gmail.com), mert szeretném látni, hogy készülődsz!!!

Ditti írta...

Szia Júlia! huh, hát nem tudom miért, de ha itt, a blogomon Rád kattintok (a követőimnél), ott nem hozza fel a blogodat, csak azokat az oldalakat, amiket te is követsz... a többieknél (Vera, Ildikó és Flóra viszont látom).
A díjnak meg úgy megörültem, hogy Flóra blogján nem is vettem észre, hogy hivatkozik a blogodra. Holnap lesz időm, és bővebben is megtekintem a blogod, de így elsőre is nagyon tetszik, és pár bejegyzésed elolvasva nagyon hasonlónak tűnik a világunk! :) Úgyhogy követlek. :)

Ditti írta...

Meghívő elküldve! :) Megtisztelő, hogy ott is figyelsz rám. :) Puszi!

Gonda Hajnalka írta...

Köszönöm szépen!!

Szekeres Vera írta...

Drága Ditti!!
Köszönöm a díjat!! Igazán megtisztelő, köszönöm, hogy gondoltál rám!
Végre megint itthon vagyok, s több időm lesz blogolni is. A te bejegyzéseidet imádom! Minden héten alig várom a következő érdekességet! - mindkét blogon!:))
Ügyi vagy!! Vera

VRJúlia írta...

Isten hozott. Remélem, bár időnként találsz kedvedre való dolgokat.Én úgy érzem, ha két blog(író) egymásra talál, annak valami értelme van:)
Jó munkát!

Ditti írta...

Szia! Örülök, hogy szereted a blogom, én is a tiéd, és már akartam is írni, hogy bizony már hiányoltam a friss bejegyzéseket. Mert te is mindig nagyon jókat írsz ám! Puszi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...