2017. július 16., vasárnap

Pénz ajándékba

Barátnőm diplomaosztójára virág helyett úgy döntöttem, inkább pénzt adok, ugyanis a diplomaosztó után pár nappal már úton is voltak párjával Németországba, egy jobb élet reményében.
Gondoltam a pénznek most van helye náluk, viszont nem akartam borítékban odaadni.
A neten keresgélve bukkantam erre az ötletre.
Vettem hozzá egy szép befőttes üveget, de lehet használni hozzá az otthoni háztartásban lévők közül is egy használt, tiszta üveget.
A talár sapkát kartonból készítettem, akrillal festettem, a bojt fonalmaradékból készült.

Az üvegbe többféle, kisebb címletű papapírpénzt tettem, mindet felgurigáztam, és különböző színű szalagokkal megkötöttem. tettem bele egy szintén felgurigázott, mintás papírra írt személyes levélkét, egy felfelé álló orrú elefántot, hogy hozzon szerencsét, valamint egy marék aprópénzt. Szerettem volna még egy nyakláncot is készíteni, de arra már nem maradt időm.

Szerintem, ha már pénzt adunk, fontos, hogy legalább a körítés egyedi legyen, szerintem ez most sikerült.




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...