2012. június 25., hétfő

25. hét: Levendula dömping

A 3 óriási levendulabokor dús virághozamához  még néhány héttel ezelőtt is csak  kevés reményt fűztem...valahogy olyan csenevész, nyüzüge volt mindhárom. Mivel nagyon öreg bokrok, gondoltam ez az oka.
Aztán egyik napról a másikra sorra kibontották virágaikat, én meg a héten csak szedtem és szedtem, és még így is csak kb. a negyedét sikerült betakarítani.
Be kell valljam, 3 újabb levendulabuzogány elkészítése mellett másra nem volt időm, hisz annyi a munka a kertben, a házban és most már a a kertben termett dolgok betakarítása, befőzése, eltevése terén is.
Kárpótlásul hoztam pár idilli levendulás képet erre a hétre. :)

Levendula-szüret
Öreg fogas, kopottas fal...hangulata van.

A legújabb buzogányok

Mert a konyhában is jól mutat...A bögre nagyon régi, és szerintem  így együtt a levendulával nagyon kedvesek. :)
A házunk szépen alakul, és ahogy itt-ott takarítok, kincsekre bukkanok, és rögtön jönnek az ötletek, hogy mivé lehetne őket átalakítani, hogyan kéne felújítani, átgondolva új köntösbe bújtatni.. Az egyik "kincsemről" képet is hoztam, mert lélegzetelállítóan szépek...íme:

Csipkecsodák....
Tiszta romantika

9 megjegyzés:

Flóra írta...

El ne add őket....! Hú rengeteg szép levendulád van! Ebből aztán mi minden készülhetne... Látom a buzogány készülget! Tőlem mind elhaknizták egy sem maradt levendula nálam! Kicsit sajnálom, de a szívem nagyobb volt mintsem megtartsam...puszi!

Edit írta...

Gyönyörűek a levendulák! Na nálam csak egy kis csenevész bokrocska van, na jó, remélem megnő és megerősödik....

Ditti írta...

Szia! Nem adom el, sem a csipkéket sem a levendulát! :)))) Levendulazsákok varrásán szeretném elkezdeni a varrógépes pályafutásom. :)
A buzogányokból nálam is csak csak egy marad majd. :) 2-nek új gazdija lesz, remélem örülnek majd neki.
Én is általában mindent elajándékozok, mert hát más örömét látni sokszor többet jelent, mint a sajátom. És jól van ez így! :)

Ditti írta...

Szia Edit! Ha szeretettel gondozod, biztos meghálálja, csak legyél türelmes! :)
És annyira örülök, hogy írtál, mert most itt, a kommentednél kattintottam rád, és így láttam, hogy neked is van blogod! Méghozzá nagyon kedves blogod. :) (mert amikor követni kezdtél engem, ott jobb oldalt hiába kattintttam, kattintok rád, vagy pl Júliára, nem látom a blogotokat, csak azt, hogy kiket követtek...nem is értem, hogy van ez, hiába no, a számítástechnika nekem kicsit az atomfizikához hasonlít...) Köszönöm, hogy te is csatlakoztál hozzánk! :)

Edit írta...

Érdekes ez a blog, igen...én is néha nem látok olyan blogokat, akik követnek, nem is értem miért....amúgy látszik, hogy én kiket követek? Érdekes, mert azt nemrég letiltottam...na mindegy, annyira nem is lényeges. Amúgy most anyumnak a "Tulipánvilág"-ból rendeltem tulipánokat, meglepinek, szeptemberben kapom meg elvileg... (Vagy 80 db-ot :D ) Na majd áshatom fel a virágoskertet, meg rendezhetem át :D. Nézd majd meg azt az oldalt, sok szép virág van ott.A gugléba kell csak beírni, hogy tulipánvilág. Anyum nem is tudja, majd beállítok egyszercsak a sok hagymával...hihi

Ditti írta...

Szia, igen azt látom, hogy te kiket követsz. Ha itt, a kommenteknél kattintok rád, akkor a blogodat látom, azt viszont nem, hogy kiket követsz. Ha jobb oldalt a követőimnél kattintok rád, akkor viszont csak azt látom, hogy kiket követsz, a blogod viszont nem jeleníti meg...
Óóó tulipánok, nagy kedvencek! Biztos nagyon szép lesz majd a kertben!

VRJúlia írta...

Most próbáld meg..remélem, bejön a link, ha rám kattintasz:)Kérlek, jelezd vissza valamilyen módon.Köszi, Júlia

Ditti írta...

Szia Júlia! Most szuperül látom a blogod linkjét is,meg azt is, kiket követsz, ha oldalt, a követőimnél kattintok rád! :)

Kriszta írta...

Gyönyörűek a levendulák , még nem is láttam ilyet <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...