2012. január 15., vasárnap

2. hét: Szalvéták és zoknilény

Az év második hete főként a szalvétatechnika jegyében telt, már ami a kreatív munkát illeti. Keresztanyámtól kaptam néhány igazán szép szalvétát, és rögtön kedvet kaptam ahhoz, hogy készítsek belőlük valamit. A saját szalvétagyűjteményemből is kiválogattam még néhányat, melyekből végül díszdobozok és hűtőmágnesek készültek. És a héten varrtam egy jegesmacit is. Természetesen zokniból. :)

Íme a hűtőmágnesek. Személyes kedvenceim a bohókás házaspárt ábrázolók.








Az újrafelhasználás jegyében, kiürült bonbonos dobozokból varázsoltam díszes dobozokat. Azzal a céllal készültek, hogy csomagolópapír helyett majd ezekben fogok ajándékozni. Az elkészítés menete itt olvasható.





És újabb zoknilénnyel bővült a csapat. Ezúttal Herold, a jegesmedve született meg a kezeim között.



Ezen a héten ennyit sikerült alkotnom. Talán ma még nekiállok egy karkötőnek, melyet gyöngyből fűzök, de lehet a méhecskét készítek, amihez tegnap sikerült vennem egy nagyon mókás zoknit. :) De bármelyiket is kezdem el, végeredmény már csak jövő héten lesz.  Ígérem, megmutatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...