2017. november 5., vasárnap

Variációk nyakláncra








8 megjegyzés:

Monika írta...

Hű,de szépek!!!!! Gratulálok!

Ditti írta...

Nagyon kedves vagy, köszönöm! jótékonysági céllal készítettem. :)

Monika írta...

Nagyon fog örülni ,aki megkapja.:)

Szonja írta...

Ismét nagyon szép ékszereket készítettél 😊😊
A képek pedig szuperek lettek. 😉 Használtál készítés során háttér világítást vagy effecttel készültek?
Szép estét!

Ditti írta...

Köszi! :) nem, nincs háttérvilágításom és szuper objektívvel felszerelt fényképezőm sem.
Ráadásul vasárnap délelőtt, borzasztóan borús időben fotóztam. A photoscape programmal tudok utólag annyi fényt rátenni, hogy ilyenek legyenek a képek.
Már készültem íni bejegyzést a témában, talán itt az ideje. :)
Ez a program egyébként a netről ingyen letölthető. :)

Szonja írta...

Igen? Ezt a progit ismerem, de úgy látszik nem eléggé 🙂
A bejegyzést már várom 😉

Monika írta...

Én is ismerkedem ezzel a képszerkesztő programmal, de valahogy eddig a legjobban a Picassával boldogultam.
Én is örülnék egy ilyen bejegyzésnek.:)
tegnap a festett könyvjelzőimet próbáltam fotózni, nem vagyok elégedett.:(

Ditti írta...

Lányok, megbeszéltük, hozom napokon belül a bejegyzést, hogy én hogyan használom ezt a programot. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...