2013. május 2., csütörtök

Anya művek

A jövőben Anyukám munkáit is szeretném bemutatni itt, a blogomon. Remélem, nem bánjátok, ha néha az "Anya művek" rovattal is jelentkezem majd.

Mert anyukám is kreatív ám, csak neki alig van ideje a kreatív szöszmötölésre. Hiába, munka, kert és egy majdnem 80 éves anyós mellett örül, ha vasárnap délután lerogyhat és bambulhatja a TV-t (többnyire csukott szemmel.) :)

Azért a lánya gondoskodik inspirációs forrásról, és vesz neki néha kötős könyvet. Mert anya köt. (Na ez az, amihez tényleg olyan szinten nem értek, hogy már biztos vagyok benne, hogy én aztán sosem...)
Szóval most is kapott egy könyvet tőlem, amiben villámgyorsan elkészíthető, kötött cukiságok vannak.
Ezt a madárkát kötötte belőle elsőnek. Neki nem tetszett annyira, én viszont úgy beleszerettem, hogy el is kértem tőle azonnal. :) Azóta a konyhánkban csiripel. :)




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

tök aranyos:)

Belli írta...

Nagyon ügyes anyukád van!!!!Cuki a madárka!Látom ám,hogy kitől is örökölhetted a kreatív vénádat...:)))
Persze,hogy máskor is mutass nekünk az anyukád által készített dolgokból:)Puszi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...