2013. július 28., vasárnap

Levendulás fogasok

Erika keresett meg pár hete azzal, hogy nem készítenék-e neki pár levendulás fogast, cserébe ő varrna nekem valamit. Még sosem készítettem cserére semmit, de természetesen a válaszom igen volt. :)
Nos, Erika gyorsabb volt, és már elkészült a csodálatos táskám, ami annyira, de annyira szép, hogy nem is tudom elmondani. Itt megnézhetitek. :)
Szóval fel kellett kötnöm a gatyám, hogy legalább valami hasonlóan szépet készítsek cserébe. Még kap majd mindegyik egy-egy kicsike masnit, és készül még hozzá egy kis meglepi is, de nem bírom ki, hogy ne mutassam meg. :)

A régi-régi fa fogasokat lecsiszoltam, majd alapozóval 2x-3x átfestettem (eleinte sprayt használtam, de nekem nem jött be, sokkal szebb így).
Végül a szalvétákból kivágott mintákat decoupage ragasztólakkal illesztettem rá. :)

KÖSZÖNÖM a lehetőséget Erika, remélem tetszik! :)





6 megjegyzés:

Belli írta...

A levendula nagy kedvencem....bármi ami levendulás,a kedvencem:)))
Gyönyörűek a vállfák,nagyon ügyes vagy!!!A táskád csodaszép,használd egészséggel!:)

Zsimama írta...

Gyönyörűek lettek a fogasok! Nagyon tetszenek. Fantasztikus, hogy Te mi mindent tudsz alkotni!!

Erika írta...

Igen, igen, igen...
Nagyon tetszik!! És nagyon örülök neki! Köszönöm szépen!!!!

Éva írta...

Nagyon jól néznek ki és ügyes vagy! A táskádat már láttam az is nagyon szép lett!

erdoseva55 írta...

Szépségesek! Én is elfogadnám! :)

Gonda Hajnalka írta...

Jaj de szépek lettek ezek a levendulás fogasok!!! Nagyon tuti ötlet! És a táska....ügyi vagy! Puszillak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...