2013. október 6., vasárnap

Pulóverből cicaágy

Még Flóránál láttam ennek a klassz kutyafekhelynek az elkészítését,de sajnos azt a bejegyzést már nem találom, így nem tudom megmutatni nektek, milyen szépet készített Flóra.
Nekünk kutyusunk nincs, viszont van 2 cicánk és sok elnyűtt pulóverünk. :) Úgyhogy elkészítettem én is az első példányt...:)

Dióda épphogy belefér. :)
Első lépésként elővettem egy kb. 30 éves kötött garbót (még mamám kötötte kötőgéppel :) ). Kifordítottam, a garbós nyakát levarrtam. Visszforditottam és anyagdarabokkal kitömtem.

Utána az ujjait egymásba dugtam és összevarrtam. A pulcsi kiálló sarkait felhajtottam, pár öltéssel rögzítettem, majd az ujjakat körben hozzávarrtam. Ha szebb pulcsiból varrjuk, ezzel kész is vagyunk, de én még egy szürke szőrös pulcsival kibéleltem.


Volt egy régi szürke pulcsi, aminek egy részét már korábban elhasználtam a Susogós Mackók varrásához.
A hát részét kivágtam, és a már elkészített ágyra rögzítettem. Varrni illett volna, de most csak ragasztópisztollyal rögzítettem, mert valahogy nem volt már kedvem varrogatni.


És kész! :)
Mirci és a csíkos zoknim. :)
Dióda
Mindjárt összevesznek, hogy ki aludjon benne. :D
Használják. :)

3 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Nagyon jó ötlet és nagyon aranyoskák a cicák!!!

Monika írta...

Hogy ez mekkora ötlet!!!!!!Olyan szépek,édesek a cicák!!!!Nagyon hiányzik az enyém! A férjemnek nem.:(

Gonda Hajnalka írta...

Puszi Ditti!!!
Nekem meg az egyik kutyám, most szétrág" minden fekhelyet!
Szegény Fruzsit sajnálom, hogy így nem kényeztethetem!
Pedig van eltéve már kabát is erre a célra ( jó meleg lenne kintre!) és régi nagy párna...mert ugye kutyák nagyobbacskák, mint a te cicuskád...).
Szió
Esik az eső és olyan nyomi" vagyok...innom kellene egy kis capuccinot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...