2014. január 12., vasárnap

Romantikus tárca

Sokat gondolkodtam, mit készíthetnék anya szülinapjára, amit eddig még nem készítettem neki. Ha nem kaptam volna korábban egy ismerőstől egy 10 cm-es tárcakeretet, biztos eszembe sem jutott volna tárcát varrni, mert valahogy igazi misztikumnak tűnt....De manapság már minden fent van a neten, így belevágtam, megpróbáltam, és sikerült! Úgyhogy magamnak is sürgősen varrnom kell majd egyet. :)

eleje
Nekem felvasalható vliese-em nem volt itthon, csak bevarrható, és bevarrható merevítő közbélés helyett meg csak felvasalható volt.  A lényeg, hogy mivel egy használaton kívüli kordbársony ing anyagát használtam (korábban párna is készült belőle), ami elég vastag, a vliest egyszerűen kihagytam, felvasaltam a merevítő közbélést, de azért a szélén levarrtam, hogy a képek szerint tudjak tovább dolgozni. Semmi nehézség nem volt a varrásban, viszont ahogy a leírás is megemlíti, bizony magának a keretnek a rögzítése nem kis munka, én is megijedtem, hogy nem fog beleférni az anyag, aztán lám-lám, mégis csak tökéletes lett.
A bélését egyébként egy régi, de keveset használt (ha egyáltalán használták vala) konyharuha foltmentes része szolgáltatta.
A finom rózsás minta szerintem annyira szép, hogy egyéb díszítést nem készítettem rá.

Ehhez a kerethez a leirás menete itt olvasható, a különféle tárca formákhoz és méretekhez a szabásmintát innen tölthetitek le.

hátulja
belseje
részletek

3 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon ügyes vagy hogy elsőre ilyen szépre sikerült! Anyukád biztos örülni fog neki.Isten éltesse nagyon sokáig !

Zsimama írta...

Nagyon szép lett a tárca! Köszi, hogy megosztottad a leírását és a szabásmintát.

Horváth Emerencia írta...

Nagyon szép ajándék!Ügyes vagy!
E-mail címem:horvathemerencia@yahoo.com
Jó éjszakát!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...