2014. augusztus 29., péntek

CD lemez újrahasznosítás

Van kb. 50 kidobásra ítélt cd lemezem, amit Ádám adott nekem, hogy kreatívkodjak belőlük nyugodtan.
Készítettem kétféle poháralátétet, és egy konzervdobozt is kipingáltam.
Az ötlet innen származik.

A mozaiktechnikánál az volt a gondom, hogy nem mindegyik cd lemezt lehet szépen szétvágni, sajnos, a többségénél a vágás mentén "húzódik" a műanyag fólia (ami az ezerszínű fényét adja), ezért kevésbé lesz szép az végeredmény.
A fehér fugaport kék textilfestékkel színeztem, így lett lilás árnyalatú. Kerti partikra, bulira nagyon látványos, dekoratív asztali elem, próbáljátok ki!





A vastag spárgával bevont cd lemezhez pedig csupán a spárgára, türelemre és némi ragasztóra volt szükség.  :)



1 megjegyzés:

Süni írta...

Informatikusként rengeteg cd-dvd lemezzel rendelkezem s mindig örülök, ha újrahsznosítási ötltet látok hozzájuk :) Én a munkahelyemen a nem túl mutatós beépített szekrény ajtaját borítottam be velük, majd lefényképezem és megmutatom a végeredményt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...