2015. december 26., szombat

Patchwork párnák és takaró használt farmerból

Az elmúlt években rengeteg kinőtt, felnőtt méretű farmernadrágot gyűjtöttem össze, így arra gondoltam, készítek belőle bátyámnak egy ágytakarót.
Sajnos, pár nadrág még hiányzott hozzá, így szóltam az ismerősöknek, és azonnal összejött a szükséges mennyiség. Köszönet érte!
A takaró hátulja drapp alapon fehér pettyes anyag, ez új, Röltexben vettem, a ferdepánt  a szélén barna, és természetesen vatelinnel van bélelve, hogy meleg és puha legyen.

A leeső farmer anyagdarabokból pedig egyrészt párnákat varrtam, másrészt ajándékkísérőket készítettem, természetesen mindet ajándékba. :)

A takaró annyira megtetszett, hogy újra gyűjtöm a farmer anyagokat, mert magunknak is szeretnék majd hasonlót varrni. 









1 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szépek lettek a kis párnák különösen tetszenek! Nagyon ügyes vagy! Néztem azokat a Cd újrahasznosítási ötleteidet ami szintén nagyon tetszik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...