2017. június 13., kedd

Kavicskép

Mostanában olyan sok helyen jöttek velem szembe a kavicsokból készített különféle kreatív alkotások, hogy kedvet kaptam elkészíteni a saját verziómat.

Sokat gondolkodtam, hogy az ajtófestéshez vásárolt maradék lazúrral kezeljem-e a fát, végül natúran hagytam, csak méhviasszal kentem be.
A kavicsok az építkezés megmaradt sóderes homokjából vannak, a fa pedig a padlásdeszka maradéka. Körben redőnygurtnit kapott, amit rajzszögek rögzítenek. Bármikor leszedhető róla, de szerintem így menő. :) A kavicsokat rögzítés után decoupage lakkal kentem le, magát a kavicsokat pedig ragasztópisztollyal rögíztettem. A mintához sima alkoholos filcet használtam, a szöveget transzferáltam.

Szóval ilyen lett:



1 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon aranyos kép lett !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...