2018. június 11., hétfő

Mackó mentés

Nagyszüleim házát végérvényesen ki kellett pakolni, mert eladtuk.
Mama már több, mint húsz, papa meg több, mint 15 éve nincs velünk.
Számtalan emlék került a dobozokba...
Anyukám a kislánykori mackóját nem akarta megtartani, mert a hátulja annak idején a cserépkályha mellett megégett, és mert szakadt is, meg büdös is, és mert bőven vitt el más emlékeket a gyerekkorából.
Viszont én képtelen voltam kidobni...Elhoztam hát, kapott egy 6o fokos mosást, levendula illóolajos-ecetes öblítést (az illat és a fertőtlenítés miatt), apró öltésekkel megvarrtam a szakadásokat, Furminátorral kikeféltem (ettől nagyon puha lett!), egy gombbal pótoltam az orrát, végül egy már nem használt blúzból masnit varrtam neki.
A fotókért bocsánat, most csak telefonról tudtam fotózni.
Fogadjátok szeretettel a megszépült bocsot:

innen szép nyerni

A kiinduló állapot elég elkeserítő

A furminátor csodákra képes

a mackóbunda előtte és utána
Pihe-puha bunda kefélés után

elkészült :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...