2022. január 3., hétfő

Karácsonyi kisgyermekes ajándékok 2.

Tavaly karácsonykor is megosztottam, mik készültek az akkor 1,5 éves kislányommal közösen, és idén is szeretnék inspirációt adni nektek.

1. Krumplinyomdás képeslap:

- a krumplikat kifaragtam, a lányom befestette: a színeket ő választotta, volt ahol keverte is a színeket, hagytam, hadd szárnyaljon a képzelete. :) Pici segítség kellett a befestésben, hogy mindenhol fedje a fenyő mintát a festék.

- 3 db A4-es papírt telenyomdáztunk fenyővel, hagytam megszáradni

- a papírt félbehajtottam, és belülre 2 darabban vastagabb kartont rögzítettem kétoldalas ragasztószalaggal

- öntapadós hópelyhekkel díszítettem kívül-belül

- beleírtam a jókívánságainkat, és ebben adtuk át a karácsonyra készített ajándék képeket is





2. só-liszt gyurma karácsonyi díszek gyöngyökkel

- elkészítettük közösen a gyurmát, majd szintén együtt nyújtottuk és szaggattuk

- kiszórtam mindenféle fajtájú és méretű gyöngyöt, amiből a lányom kedvére válogathatott és belenyomkodhatta a kiszaggatott formákba (az akasztó helyét szívószállal szúrtam ki)

- teljes száradás után decoupage ragasztólakkal zártam, az oldalát színesre festettem vízfestékkel és szalagot fűztem bele

- a szintén közösen készített házi mézeskalácsos csomagjainkat díszítettük vele. A lányom választahatta ki, hogy kinek melyik díszeket adjuk.





3. vízfestékes festmény keretben

Adtam a lányomnak egy A4-es lapot, kértem, hogy fessen az apukájának meg a keresztapjának. Ezek lettek belőle. :) Mindent ő csinált, az egyikre szeretett volna kézlenyomatot is tenni, abban segítettem. Utána kivágtam a festményekből egy képkeretbe illő részt, és beleillesztettem őket. Élőben amúgy sokkal szebbek lettek. 


Ezen kívül még mézeskalácsot sütöttünk együtt, de arról nem készült fénykép. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...