2012. május 29., kedd

21. hét: Csak egy párduc- de rózsaszín

Kicsit felfordult az életem (jó irányba, hál' Istennek), ezért nézzétek el nekem, hogy most mindössze egy nagyon egyszerű, gyerekek által is könnyen elkészíthető rózsaszín párduct tudok mutatni. :)
A hét szülinaposának készült ajándékkísérőként, hogy ha ránéz, mosolyogjon. Remélem Titeket is megmosolyogtat. :) Szép hetet!



Megvalósításra váró tervek továbbra is tömkelegével vannak a fejekben, de most nem biztos, hogy olyan ütemben tudom elkészíteni és mutatni nektek, ahogy az eddig megszokott volt. Amíg minden újra elrendeződik, és újra tudok termékenyen alkotni, kérdezem, hogy a nagyi-féle, kipróbált, sokszor tesztelt sütik és egyéb receptek (főleg a tót vonal érvényesül bennük), és saját gasztro kreálmányaim érdekelnének-e Titeket, és ha igen, a Dittis Dolgok blog keretében, vagy inkább külön blogban (sokkal jobban rendszerezve) olvasnátok?

5 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Szerintem igen érdekes lenne. Én itt olvasnám...az is dittis lenne, nemde? :)

Gonda Hajnalka írta...

Szia Ditti! Ne aggódj nem csak te vagy " elhavazva" ... Én is lelassultam persze csak blog téren, mert az életben annyira pörgök, hogy már azon gondolkodom aludnom sem kellene! Persze ezt sem lehet...így én is teszegettem fel itthon készült finomságokat, amit ha akarnák napi szinten is mutathatnák, mivel a család igényli sőt már a legkisebbik is azt eszi amit mi! Mindenképpen tegyél fel, mert ez is színesíti a blogot! Ráadásul sokan vagyunk háziasszonyok" akiknek ezzel klassz ötleteket adsz, hiszen borzalmas minden napra kitalálni valamit, hogy mit készítsünk talán olyan nyűg ez, mint akit kérdeznek, hogy mi legyen az ennivaló! A nagyi féle sütiknél pedig nincs ínycsiklandóbb!! Egyébként Babettétől és Citromhabtól is kaptam már így kedvet én is!!
Egy a lényeg...azért ne vesszél el hetekre, mert akkor hiányozni fogsz!
Úgyhogy Júliával várjuk a finomságaidat.....!!

VRJúlia írta...

Igen. És most látom, nem reagáltam le a párduckát. Nálunk nyerők az ilyesmik- a lányokkal együtt rajongunk a kis kabalaszerű csodácskákért:)

Ditti írta...

Köszönöm Lányok a kedves szavakat! Akkor jönnek szépen sorban a sütikék is! :)

Ditti írta...

Megnyugtató Flóra, hogy nem csak velem történik meg ez az "elhavazódás" dolog...És pont azért, mert nem akartam eltűnni, gondoltam arra, hogy mivel mindig főzőcskézek, sütögetek, recepteket a legelfoglatabb időszakaimban is tudok nektek mutatni. De szükségem volt megerősítésre, hoyg egyáltalán van-e rá igény- lévén rengeteg profi gasztroblog van. Ja és a bodzaszörpödről készült képek álomszépek, biztos nagyon finom is...:)
Júlia, a lányaiddal és Veled együtt, én is minden "kabala-csodáért" oda vagyok! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...