2014. február 23., vasárnap

Textil tulipánok

Régóta (értem ezalatt, hogy évek óta) tervben volt, hogy varrok ilyen tulipánokat. Most végre rászántam magam, és egy hét alatt, esténként, apránként 9 db készült el.
A végeredmény nekem nagyon tetszik, nagyon vidám és hangulatos, de bevallom, nagyon nem szerettem készíteni, ezért is lett csak 9 db végül. Hogy miért nem szerettem öltögetni? Magam sem tudom, egyszerűen idegesített (vagy én voltam idegesebb a kelleténél), de a cél érdekében csakazértis megvarrtam, és most olyan jó ránézni...úgyhogy nem bántam meg, és ha majd nagyon unatkozom, varrok még hozzá párat. :)

A tulipánokhoz nem találtam itthon megfelelő méretű és alakú vázát, így egyelőre csak egy befőttesüvegbe tettem bele, amit természetesen majd felturbózok egy kicsit. :)

A varrás menetét itt megnézhetitek.





5 megjegyzés:

Belli írta...

Gyönyörűségesek!!!!!!A kedvenc virágom:) Nagyon ügyi vagy!

Nóra írta...

nagyon szépek,hozzák a tavaszi hangulatot! :)

Gonda Hajnalka írta...

Jaj de édes! Annyira várom már a tavaszt és nézegetem a virágokat, hogy én is imádnám itthon! D:)) de most tuti nem varrok...nézegetem majd nálad! D:))

Hankka írta...

Olyan jólesik rájuk nézni, nagyon szépségesek! :) Ügyes vagy! :)

Hétalvóka írta...

Jaj, de szépek és még az oviba is jó ötlet!!!:))) Köszönöm!!!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...