2014. április 14., hétfő

Hungarocell húsvéti tojások

Már régóta szerettem volna kipróbálni ezt a technikát, és mivel a helyi 100 Ft-os boltos néni hihetetlenül olcsón adta ezeket a tojásokat (a jóval kisebből nem volt annyi, amennyi kellett volna, így a libatojás méretűből adott helyette, azonos árért), és ezenkívül minden más volt itthon hozzá, hát kipróbáltam.

A tojások mintáját felrajzoljuk, majd sniccerrel bevagdossuk kb. fél cm mélyen a vonalak mentén.
Én minden tojást négy részre osztottam, kivéve a narancssárgát, azt 6-ba.
Kis anyagdarabokat (újrafelhasznált is lehet!) nyomkodunk a résekbe úgy, hogy szépen ráfeszüljön a tojásra.
Az anyagok találkozását szalaggal vagy csipkével befedjük, amit gombostűkkel, és igény szerint flitterekkel és gyöngyökkel rögzítünk.

 





 

az én kedvencem :)
 

5 megjegyzés:

Monika írta...

Gyönyörűek!!!! Már olyan régóta nyugszanak a tojások a dobozban, tervezem,de majd meglátom,hogy mire telik erő és idő.
Az a kék-barna ...hű,de nagyon tetszik!
Régesrégen karácsonyi gömböket készítettem ilyen technikával.

Éva írta...

Nagyon szépek, ügyes vagy!

Horváth Emerencia írta...

Ditti!!! Remélem nem haragszol, amikor megérkezett aznap írtam neked, hogyne írtam volna, megköszönni a csodálatos ajándékokat!
Elég zsúfolt a programom az utolsó időben, nem jut idő a blog írására, mint régebben. Remélem hamarosan jelentkezni fogok!
Nagyon szépeket alkottál, ügyes vagy!
Kellemes húsvétot kívánok kedves Ditti!

VRJúlia írta...

:) Ölelés, te drága. Miért értelmezed félre dolgokat. Mindig figyellek, és várom, milyen szépségeket hozol. Ebben biztos lehetsz.

Ditti írta...

aranyos vagy, köszönöm. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...