2016. március 20., vasárnap

Koszorú country stílusban (leírással)

az ötlet nem saját, Végh Viki munkái között láttam meg és szerettem bele. Mivel minden volt hozzá itthon, így készítettem egyet magunknak.



A szíveket ezzel a technikával varrtam meg, közepükre különféle gombokat varrtam.
A szívhez ezt a sablont használtam megfelelő méretre nagyítva:



Az alapra spárgakötegeket és cikk-cakk ollóval vágott anyagdarabokat gombostűztem egymás mellé a koszorúalapra. Az anyagdarabokat ráncolva tűztem.



Jöhettek a szívek, amiket a gombok alatt szintén gombostűvel rögzítettem. Sajnáltam ragasztópisztolyt használni, így könnyen átvariálható a koszorú, sőt, ha másmilyen színű szíveket, alakzatokat varrok, tetszés szerint rendezhető az alapon. De választhatjátok a ragasztópisztolyt is.


Végül egy kis rafiából és kockás anyagból készült masni került rá, a megkötője is rafiából készült. Ezt is gombostűvel rögzítettem.





1 megjegyzés:

Belli írta...

Nagyon szép lett!Igazán ügyes vagy Ditti! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...