2016. március 27., vasárnap

Last minute húsvéti kopogtató

Csütörtök a drogériában árválkodott még egy zacskó apró kék hungarocell tojás, amit annyira megsajnáltam, hogy gyorsan a kosaramba tettem. :)
Moha és csipke meg volt itthon, sőt, koszorúalapból sem fogyok ki sosem. :)


Mindennel együtt 15 perc alatt készen lett ez az elegáns kopogtató.

Hozzávalók:

  • koszorúalap
  • moha
  • drót
  • olló
  • ragasztópisztoly
  • kis tojások
  • csipkeszalag gombostű


A ragasztópisztolyt bekapcsoljuk, míg melegszik, elkészítjük az alapot.
A nagyobb moha darabokat dróttal a koszorúalapra rögzítjük, körbe-körbe tekergetve.A moha szöszös részét óvatosan borzoljuk fel a végén, hogy a drót lehetőleg sehol ne látszódjon ki.


Ezután ragasztópisztollyal rögzítjük a tojásokat az alapon.


Masnit és akasztót készítünk, amit én gombostűkkel rögzítettem.
Az akasztót a koszorú hátsó részén tűztem az alaphoz. A masnit pedig értelem szerűen elölről.


És mehetett is az ajtóra.


Mivel tojás még bőven maradt, két kis locsolóajándék is készült.




1 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Naaagyon jó!
További békés napokat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...