2013. február 4., hétfő

Apró örömök

A szakadó esőben felfedezni, hogy kinyílt a kertünkben a hóvirág.


Egy ismerősöm alkotásáról képet kapni, melyet én inspiráltam. 


Szerintem gyönyörű lett! Éva, keresztanyukám testvére készítette, aki egyébként szintén blogol, egy igazi konyhatündér. Szeretettel ajánlom Éva receptgyűjteményét a figyelmetekbe.

Látni az örömöt a blogszülinapi játékom nyertesének az arcán, tudni, hogy jó helyre került a nyeremény.

Túllenni a kicsi Zserbó cica (aki születésekor még Milu volt) műtétén.

Olyan jó könyvet olvasni a fogorvosi rendelőben, hogy az 1 óra várakozás csak úgy elröppenjen.

Igen, sokszor az ilyen apró dolgok okoznak nagyon-nagy örömöt nekem. :) 

2 megjegyzés:

Éva írta...

Ó, köszönöm szépen, pirulok ám! :)

Ditti írta...

:) Én köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...