2013. február 10., vasárnap

Cserepes virág matricafestékből 3x

Kifli és levendulánál tetszett meg az ötlet, amit újragondoltam, és az alábbi kis virágkompozíciót készítettem.
Az első még január elején készült Anya születésnapjára. :)

 

A virágok ugyanúgy készültek, mint ahogy a Kifli és Levendula blogon olvasható, így ezt nem is írom le újra. Talán csak annyit fűznék hozzá, hogy ahhoz, hogy egyforma szirmokat hajlítsunk, célszerű valamilyen kemény, henger alakú tárgy köré tekerni a drótot (pl. nagyon vastag filctoll, ragasztóstiftes tubus stb.)


A cserépbe só-liszt gyurmát nyomkodtam, sima vízfestékkel zöldre festettem és így szúrtam bele a virágokat, és a leveleket.
Végül ragasztópisztollyal kis szalagot rögzítettem rá, amit masnira kötöttem.

Mivel olyan nagy sikere lett, Ádám anyukájának a születésnapjára is készítettem egyet, a harmadikat pedig mamám kapja majd (szerintem anyák napjára). :) Ádám anyukája tegnap kapta meg egyébként, és neki is nagyon tetszett, én meg úgy örültem. :)))

Ádám a bal oldalit választotta anyukájának.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az elsőt választanám, gyönyörűek a színek! Ügyes Vagy mint mindig:))))

Ditti írta...

Köszi! Mondjuk ebben nem volt semmi nehézség,gyerekek is könnyedén elkészíthetik, viszont annál több türelem kellett a drót tekergetéséhez. :) 75 szirom, az 75 szirom, 45 bibe, az 45 bibe és 15 levél, az 15 levél. Amik tekergetés közben még többnek tűntek. De megérte bíbelődni vele. :)

Belli írta...

Szia Ditti!
Nagyon kreatív ötlet:)Ügyes vagy,szépek a virágaid(is)!

Ditti írta...

Köszi Belli! Üdvözöllek a blogomon! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...