2018. szeptember 26., szerda

Kis virágos dísz

Válogattam a képeket, és akkor vettem észre, hogy ezt a kis, még anyák napjára készített díszt még nem is töltöttem fel ide.
Az esküvőre vettem pár dekor művirágot, de ezt a narancssárgát végül nem használtam fel.
A kis zöld művirágból ugyan használtam, de pont maradt annyi, amivel most a virágközöket kitömködtem.
Hungarocell gömb hiányában egy nagyobb alufólialabdacsot gyúrtam, amit vékony fehér anyaggal vontam be. Erre ragasztottam a virágokat, beleszúrtam egy hurkapálcát, amit zöld krepp papírral vontam be.
A cserépbe gipszet öntöttem, ebbe szépen belekötött a pálca. Krepp papírból vagdosott "műfűvel" és egy kék porcelán madárkával dekoráltam, valamint egy masnival fejeztem be.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...