2012. november 18., vasárnap

46. hét: Elmaradások pótlása

Nagyon-nagyon sok elmaradásom volt, amit ezen a héten végre részben pótolni tudtam.
Sokszor időm nem volt, sokszor nem várt esemény jött közbe, sokszor pedig ihlet nem volt az alkotáshoz, de ezen a héten valahogy kedvező volt a csillagállás. :)

Először is, még nyáron megígértem tesóm kolléganőjének, hogy elkészítem neki a Cut the rope játék kis zöld figuráját, de sűrű mentegetőzésék után csak most tudtam életre kelteni. Íme Ő, a maga cukiságában:




Kolléganőm nővérének pedig ígértem egy szettet, azért a sok-sok gyöngyért cserébe, amit Tőle kaptam még a nyár elején. Mindenféle szakadt, kidobásra ítélt, divatjamúlt bizsukat küldött nekem, melyek azonban számomra igazi kincsek, így hálám jeléül végre ezt is elkészítettem Neki. Olyat szeretett volna, mint amilyet a testvérének fűztem, így nem is variáltam a fazonon, csak a színben egy ici-picit.


És rendelésre készültek ezek a szívecskés függők. Mivel az egyik már november végére kell a megrendelőnek, nem halogathattam tovább a dolgot, így nekiláttam az elkészítésüknek. És ugyan úgy, mint az első függők gyártásakor, varrogatás közben olyan mérhetetlen jóleső érzés kerített hatalmába, hogy a nehézkes kezdés ellenére borzasztóan könnyen és gyorsan készültek el. Észre sem vettem, és már készek is lettek. Imádtam ismét a szívek öltögetését! Remélem tetszik majd azoknak is, akik kapják. :)
A kék-fehér karácsonyi ajándék lesz egyébként (nem olvassák a blogom, ezért nyugodt szívvel mutatom meg), és már most tudom, hogy jövőre plusz egy szívecskével bővíteni kell. ;)




Még lógok anyu kolléganőjének is egy kis aprósággal, szintén a sok-sok gyöngyért, amit tőle kaptam. aztán végre teljes gőzzel a karácsonyra készülhetek. :)

2 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Édesek! Ügyi vagy!

Ditti írta...

Köszönöm! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...