2012. november 26., hétfő

47. hét: Karácsonyi koszorú gombokból

Tavaly, pont karácsony után bukkantam erre a képre, és még tán véget sem ért a tavalyi esztendő, de én már gyűjtöttem a gombokat, hogy idén karácsonyra elkészíthessem, mert annyira beleszerettem.. :)
Anya, mama és a saját gombjaimból kiválogattam a legjobbnak ítélt piros és fehér színű gombokat, és félretettem őket, hogy még véletlen se legyenek másra felhasználva.

És most nekiláttam. Igaz, gomb nem gyűlt össze annyi, hogy egy boltban kapható átlagos méretű koszorúalapot tele tudjak ragasztani velük, így kreatívnak kellett lennem e téren...


A koszorút ezért egyszerűen újságpapírból készítettem, és mondhatom, szuperjól bevált.
Egyszerűen összegyűrtem néhány lapot hengeresen, koszorút formáztam belőle, majd celluxszal körbetekertem.
Ezután fehér szigetelőszalaggal is körbetekertem (az apróbb egyenetlenségekbe tökéletesen beragaszthatók a nem lyukas, hanem az "alul dudoros" gombocskák.), ragasztópisztollyal ráragasztottam a gombokat, végül masnit kötöttem rá.

Ami kell hozzá tehát:
- újságpapír
- cellux
- fehér vagy piros szigetelőszalag
- piros és fehér gombok
- piros vagy fehér szalag
- olló


A képekért bocsánat, de sötétben megyünk dolgozni,és sötétben jövünk haza, így általában csak lámpafénynél tudok fotózni.

3 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Hát ténleg kreatív! Tök jó! Gondolkodtam olvasás közben, hogy mi lehet az alap, de erre nem gondoltam! Megleptél!!!!!!!!
Egyébként meg semmi gond, hogy keveset kommentelsz nàlam...nem az a fajta vagyok aki ilyen jelentéktelenségből haragot csinál! Én is akkor vagyok, mikor időm meg kedvem...
Remélem a barátod megvan! A cicushoz meg sok sikert! Nekem is perzsa cicám volt először lány koromban, bár nekem Zsolti nem díjazta annyira az ágyamban...de hogy zárt kertes házba költöztünk szerettem volna egy kinti benti kutyát...aztán megsajnáltam, hogy nincs kutyatársa...megtartottunk egy kölyköt neki bár lehet hogy szerelemnek jobban örült volna, de nekem elég ennyi élőlény körülöttem...
Na szió és jószakát!

Edit írta...

Hát ez a papírmegoldás tényleg szupi. Megvagyok ám, nem tűntem el, csak annyira, de annyira el vagyok mostanság havazva :D Elkezdtem Oriflame-el is foglalkozni, (mert oly sok szabadidőm van :D :D ), de szeretem csinálni.
Majd azért karácsony előtt egyik szerdán jó lenne eljutni ama bizonyos boltba, amit mondtam, a telcsi szám megvan mindkettőnknek, majd szerintem hívlak, vagy hívhatsz, amikor jó, és találkozunk jó? Puszillak.
Edit

Ditti írta...

Köszönöm lányok!
Flóra, köszi, hogy megérted! Szóval akkor te is tudod, milyen egy élet a macskával. Az úgy indult, hogy barátom közölte, jó, lehet macska, de csak kint lehet majd tartani. Aztán megengedte, hogy bejöjjön. Aztán megengedte, hogy ágyba is felmásszanak. Most mmancsuk köré csavarták a barátom, aki teljesen elolvad tőlük, és szinte bármit megenged nekik. :D

Edit, neked is köszi, hogy végre adtál életjelet magadról! :D Húú, hát hogy még Oriflame-re is jut időd... nem semmi csajszi vagy! :) Írtam privit! :)

Puszi nektek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...